Mondragoneko unibertsitateak, XXI.mendeko hezkuntza erronka moduan, kulturartekotasuna eta eleaniztasuna jarri dute.
Bertan, ikasleak prestakuntzaren bukaeran gai hauen inguruan lortu behar dituen helburuak ageri dira.
Nire ustez, helburu egokiak dira, gure gizartea gero eta anitzagoa da eta honen aurrean nola jardun, zer egin, etorkinak integratzeko programak diseinatzen jakin, hizkuntza gutxitua nola bideratu, etorkinen hizkuntzen aurrean zelan jokatu... jakitea ezinbetsekoa delako gaur egun, irakasle gisa jarduteko.
Nire ustez gertatzen dena da, hori jakitera derrigortzen gaituztela baina gauza gutxi irakasten dizkigute gai hauen inguruan. Lehenik eta behin, atal hau hain garrantzitsua izanik garrantzi handiagoa eman beharko litzaioke unibertsitatan, gero, honen inguruko jakintza batzuk izan ditzagun. Adibidez, kulturartekotasuna bideratzeko jolasak erakutsi, jokaerak, suertatzen diren arazo batzuk azaldu eta huen interbideak ematen saiatu...
Egia da eskola bakoitza mundu bat dela, eta bakoitzean esperientzia desberdinak egongo direla, bina badira ezagutza orokor batzuk denontzat baliagarriak izan daitezkeenak.
No hay comentarios:
Publicar un comentario